neděle 19. února 2012

Muffínci


Nikdy mi nešli sladká jídla :D Mám ale recept na ty nejjednodužší a nejlepší muffiny! Všichni kolem mě (a já taky :D) si je zamilovali :)


Na cca 12 kusů potřebujeme:

125 g másla
100g cukru (krubice)
2 vejce
250g hladké mouky
1 lžičku prášku do pečiva
7 lžic mléka
nasekanou čokoládu



Troubu předehřejeme na 180°C. Změklé máslo, cukr a vejce ušleháme, aby se cukr rozpustil. Přidáme mouku s práškem do pečiva a promícháme. Přidáme mléko a čokoládu a promícháme znova. Naplníme si košíčky a dáme péct. A pak se můžeme radovat, že se nám to povedlo :)



Google mě zavedl až na recepty.cz, našla jsem ho tam pod názvem Snadné čokoládové muffiny.

1 komentář:

  1. skvělej recept! muffiny jsem poprvé zkoušela před pár dny, ale ten můj recept byl neskutečně složitej:P děkuju:)

    OdpovědětVymazat